tiden börjar lida mot sitt slut

Snart är kollot över för denna gång. Vad vi vart med om mycket och vad mycket man har fått lära sig. Erfarenheter och upplevelser som för mig är mer än guld värt. Jag är fruktansvärt glad och tacksam att just jag fick vara ledare för dessa underbara barn. Jag fick möjlighet att hjälpa dom och ge dom hopp. Vi har lagt frön som förmodligen kommer att växa.

Det har vart otroligt långa dagar. Jag har kopplat bort omvärlden och levt här och nu. Miljön som jag levt i går inte att gemföra med det man lever i hemma. Det är så vackert och fridfullt. Jag har njutit av varje sekund!

Jag kommer komma hem på Lördag. Då ska jag lämna av min packning och sedan åka till Frida som fyller 18 år!



varför vill du ge upp ditt liv, mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0