spanien

Jag förstår inte hur det alltid blir sådan stress när man ska resa i väg. Det är miljoner saker som man ska hinna fixa. Om man är klantig och missar något blir det ännu stressigare. Precis som jag gjorde denna gång. Jag missade min tvättid. Hur dum får jag vara? Jag fick panik eftersom den var mer än behövlig efter mina veckor på Barnens ö. Vad gör man? Som tur var har jag Ulf och vi löser problemet. Så just nu befinner jag mig hemma hos min mor. Burkarna och flaskorna tar aldrig slut.. Hon är inte hemma, tur är väl det annars hade jag nog åkt här ifrån med magsår och hjärnskakning.

Vi får se hur mycket jag glömt när vi väl landar. Förhoppningsvis kan man införskaffa sig det där nere. Men vafan skulle man göra om livet hela tiden gick som en dans på rosor? Det skulle vara tråkigt. Huvudsaken är att man löser problemet. Mitt humör är på topp!

Det ska bli fruktansvärt skönt att åka till Spanien. Det var år och dagar sen sist jag var utomlands. Jag ska verkligen njuta av varje timme,varje minut och sekund.

Jag hoppas att alla här hemma får det bra.
Vi ses den 20:de Augusti.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0