det stack till

Nu sitter jag här igen, ännu en morgon med min enorma och goda frukost. Jag hoppas jag håller det här och orkar fixa den varje morgon. God frukost är den perfekta starten på dagen.

Igår vart det jobbigt. Min självkänsla stack ner till botten. Att så små saker kan ta så hårt på en. När personen som sa de inte är någon jag känner speciellt bra. Jag grät och grät, tillslut klarade jag det inte själv så jag bad Ida komma hit. Jag har världens finaste vän! Vi pratade och drack te. Sedan satt hon kvar tills jag hade somnat. Det var så himla tryggt och skönt. TACK!
Idag mår jag bra. Ida´s kloka ord fick mig att tänka annorlunda. Jag skulle aldrig klara mig utan henne!

Jag måste bara lära mig att jag är en människa, precis som alla andra. Jag får ha dåliga dagar, som alla andra. Men det betyder inte att jag mår dåligt. Man kan inte räkna med att man ska gå genom livet utan svanker.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Sedan åka till skolan. Idag ska vi Stockholm!

Puss
/ M

Kommentarer
Postat av: k

hatar elaka människor.

du är så himla fin & vacker Malin och du ska inte låta nån patetisk idiot få dig att må dåligt!

Den måste verkligen må dåligt själv eftersom de trycker ner någon som är så himla snäll.

Jag vet att det är lätt att ta åt sig, men bry dig inte, du är stark, kom ihåg det

2009-08-25 @ 15:44:25
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0