17 again


Igår var hade jag en väldigt trevlig kväll med tjejerna. Dom kom och hämta mig efter jobbet. Sedan tog vi oss till biografen där vi hämtade ut biljetterna till 17 again. Filmen var bra, pinsam och rolig! Han är ju så sjukt snygg. Sedan föjde Katja med mig hem. Min granne är läskig som fan, men vi överlevde. I morse klev vi upp vid tio och sedan åkte vi till stan. Jag köpte en tunika och ett par sandaler. Underbart! Det gjorde att jobbet vart lite roligare.

GUC (skolan där jag går) ska tydligen annonsera i UNT snart. Jag fick ett mail igår av han som är ansvarig för sådant. Jag fick en förfrågan om att vara en referens. Dvs att läsarna kan ringa mig om dom vill veta något om utbildningen på skolan. Jag vart jätte överaskad, men glad. Spännande och se om någon våga höra av sig!

Hej Malin! Vi på GUC kommer att annonsera i UNT under maj och ska använda oss av referenser och telefonnummer, dvs personer som läsaren kan ringa och fråga om de behöver mer fakta om utbildningen på GUC. Har du möjlighet att ställa upp som referens i samband med denna annonsering?




Ge mig allt du vill, och allt du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0