jag är inte normal någonstans

6 timmar´s arbete och en kvar rast. Trött? Lite grann iallafall. Efteråt så kom Frida och hämtade mig. Vi åt en Mc Flurry och promenerade till biografen. Sedan hämtade vi ut biljetter och köpte popcorn. Filmen var riktigt bra faktiskt, och rolig. Riktig tjejfilm!
Sedan gick vi till stationen där vi skiljdes åt. En mycket mysig kväll.

Sen jag kom hem har jag suttit här med mina skolböcker som jag bor i just nu. Det är Lördag och jag sitter hemma och pluggar Litteraturhistoria? Är det normalt? Nej jag tror faktiskt inte det. Men det är ett måste så det är väl bara att bita ihop. Vi får se hur länge jag orkar hålla mig uppe.

Imorgon ska jag jobba igen och sedan plugga - stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0