inte långt kvar

Det var verkligen inte igår jag bloggande utan 4 dagar sedan. Hur går det ihop? Som vanligt har det väl vart en del att stå i. Lisa's födeseldagsparty var riktigt trevligt!

Idag satt jag och kollade igenom min lilla almenacka. Jag insåg att det inte är alls långt kvar av mitt andra år på gymnasiet. Det betyder att det är snart är sommarlov och att jag inte har mer än ett år kvar av min gymnasietid. Hur underbart är inte det? Jag gillar det! Så varje minut, varje kväll, varje natt av hårt plugg är så värt.

Nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite ekonomi.


Kommentarer
Postat av: Bäx the man!

du har tur du som får ännu ett sommarlov!

Postat av: Lisa

Tänk att jag kommer ihåg att kalaset var oerhört kul trots mitt tillstånd den kvällen;) Tack för det!<3

2009-04-16 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0